dissabte, 26 de setembre del 2009

I guess that's why they call it the blues - Elton John

Sóc anglès i fan de l’equip nacional de futbol d’Anglaterra. M’agraden els esports però sobretot m’agrada el fairplay, joc net, i la justícia i honradesa en l’esport. Per això, es pot imaginar el mal que em sap veure que l’equip d’Argentina baix el mà de Diego Maradona estan a punt de quedar eliminats del Mundial del 2010.


Tinc moltes cançons pensades que poden reflectir el meu estat d’ànims davant d’aquesta situació, però, amb fair-play, no les ficaré. A canvi posaré una per a Maradona.
I guess that’s why they call it the blues (Taupin, John) de Elton John, del LP Too Low For Zero, del 1983. Suposo és per això que ho anomenen els blues ...


2 comentaris:

  1. El meu cantant preferit en la meva adolescència. Quins records, tot i que encara l'escolto

    ResponElimina
  2. Quina ironia que et gastes. Un aplaudiment. (estic amb tu)
    Salutacions.

    ResponElimina