dissabte, 29 d’agost del 2009

Love Story - Taylor Swift

Desprès de tants de records, quina cançó em recordarà aquest estiu?
Podria triar la "oficial", la Summercat de Billie The Vision and the Dancers, una altra cançó pop molt enganxosa de la "fabrica de pop amb accent una mica estrany" anomenat Suècia. També ha sonat molt a casa meva Human dels The Killers, Hot & Cold de Katy Perry, o ja fa mesos que escoltem molt This is the life de Amy MacDonald.
Una altra, que representa un estiu relaxant seria I’m Yours de Jason Mraz. O alguna cosa friki del, per mi desconegut, Dent May!
També, per motius que més endavant s’esdevindran evidents, alguna peça clàssica dels U2 podria servir. Però de moment em quedaré amb Love Story (Swift) de Taylor Swift del LP Fearless, del 2008.

Sóc professor d’anglès i sovint a classe treballem cançons, buscant paraules que falten i estudiant estructures gramaticals. Quan els alumnes van demanar aquesta cançó, sabent que cada dia és passava pel Disney Channel, vaig pensar que seria una mica cutre o, com a molt, en la línea de música per a adolescents tipus High School Musical. La lletra no diu res de l’altre mon, noia coneix noi, tenen problemes, final feliç … però té alguna frase amb gràcia i sobretot la barreja de country i pop, tant de la música com de la veu m’han agradat molt.
I el més important per ser una cançó que aportarà records, se m’ha ficat al cap! La música és enganxosa i al final la vam escoltar amb tants de grups d’alumnes que és el que em representarà l’estiu del 2009.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada