dilluns, 25 de febrer del 2013

Feeling good - Nina Simone #swimming

D'un temps cap aquí, vaig a la piscina per guanyar una mica de salut - o aixo em diuen. Quan era més jove, ja hi anava a Anglaterra i aixi puc comentar com és de diferent ara que hi vaig aqui, a Catalunya. Aqui has de portar xancletes, casquet, i  ulleres (bé, són recomanats). A Anglaterra, no.
Em dono la sensació de sortir del vestidor com l'Action Man de la foto - un dels regals que vaig rebre de petit, i encara la recordo, i encara hi jugaria .... - i gairebé sempre m'oblido d'alguna cosa!
La cançó d'avui, res  a vore amb aixo, pero és la que estic escoltant ara ....
...
Recently I've taken up swimming again at a local pool. Once upon a time, I used to swim quite a lot back in the UK. Here in Catalunya, it's compulsory to wear a swimming cap, and highly recommended to wear flip flops while walking about, and goggles. In Barnsley, it isn't. I feel like Deep Sea Diver Action Man (one of my all-time fave toys) - and usually forget at least one item of the kit!
Today's song, has nothing to do with all the above ....

2 comentaris:

  1. JEJEJEJE.
    Lo del barret a les piscines ho trobo d'un snobisme de nou ric que tira d'esquena. Es com si de cop i volta volguéssim ser més "higiènics" que la pròpia higiene. És com lo del pa de motlle sense crosta (sense crosta!?!?!?!?!) O el pernil en dolç molt primet fins el punt que es trenqui. Mira que arribem a ser "pijos"!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Ho vaig vore per primer cop a Italia. Fins els 18 anys jo no havia sortit de Anglaterra ni sabia que gent que no fossen nadadors olimpics puguessen portar lo casquet de nadar ... pero vam anar a un camping a Italia, amb piscina, i ens van dir que alli seria obligatori. Vaig comprar un amb la bandera americana !! coses de l'edat! Suposo que pensava que els italians, o més ben dit, les italianes es tornarien boiges per un Jon Bon Jovi com jo . Em vaig equivocar :(

    ResponElimina