dilluns, 10 d’agost del 2009

Twisting By The Pool - Dire Straits

Tornant al tema dels records d’estiu, una cançó que sonava molt – a casa meva – a l’estiu del 1983 va ser Twisting By The Pool, dels Dire Straits. Era el primer estiu amb el meu tocadiscos propi, que per fi havia aconseguit comprar, i treia fum!

Hi ha molt de "insercion desactivada" pel Youtube i, per tant, el vídeo clip que he triat és una mica pobre però si mireu al Youtube podeu veure actuacions dels Dire Straits en directe o el clip original d’aquest tema.



Ultima hora; gràcies a la pista de ntne, crec que funcionarà el clip de veritat ... a vore si hi ha sort...


Dire Straits - Twisting By The Pool
Cargado por Dire-Straits. - Explorar otros videos musicales.

4 comentaris:

  1. Dire Straits, això ja són paraules majors!

    ResponElimina
  2. Ostres avui si que em toques la fibra....
    Per a mi són els millors en diferència, els pares de tota una generació, que amb l'Alchemy i el Brothers in Arms crec que molts ens sentim identificats.
    Jo els guardo sempre el primer lloc a la meva llista de preferències musicals, i recordo que l'octubre de l'any 1992 quan van estar a Barcelona vam poder anar al concert del Palau Sant Jordi; la que seria la darrera gira dels Dire Straits ( les entrades es van arribar a revendre per 20.000pts).Anys després quan guanyaria el meu primer sou de veritat, vaja amb la primera nòmina em vaig voler comprar alguna cosa que recordaria per sempre i que tingués un significat especial per a mi i va ser el CD de Sailing to Philadelphia ja de Mark Knopfler en solitari l'any 2000.
    Moltes gràcies per la cançó

    ResponElimina
  3. Hola.

    Quan al YouTube, trobis molta “insercion desactivada”, busca a
    “Dailymotion” que allà hi ha de tot.

    Si al Google poses el grup i el títol de la cançó, fàcilment et sortiran
    el vídeos a Youtube, però també a altres plataformes. Tot i això, encara
    que no et surtin a Google, entra a Dailymotion, que és possible que
    tinguis sort. A mi m'ha salvat més d'un cop.

    Per exemple:

    http://www.dailymotion.com/video/x871ty_dire-straits-twisting-by-the-pool_music


    Salutacions.

    ResponElimina
  4. Ok, i gràcies per la pista - ho miraré. Com potser notaras soc una mica "novato" en aixo, pero vaig aprenent....

    ResponElimina