dissabte, 18 de gener de 2014

Keep the customer satisfied - si vols! #Tortosa #Amposta #PetitsDetalls

Bé, ben passat i arxivat ja l'esperitu nadalenc, puc tornar a queixar-me? En pocs mesos a 3 o 4 actes o situacions ens hem quedat decebuts o emprenyats amb l'organització d'un acte public o d'una empresa que hauria de saber-ne més. Si ho poso tot aqui, dormiré més tranquil!

1. Al final d'agost vam gaudir de les Festes locals de Tortosa, molt divertides, pero Deu-n'hi-do els problemes de puntualitat dels actes, cosa més fort encara quan es tratava d'actes on havia d'anar o volia anar les xiquetes de 8 anys que feien de "pubilleta". Per exemple, tan costa organitzar un corre-foc? Crec que va començar amb 40 minuts de retard! Els balls de cada nit també, una mitjana de mig hora de retard.

2. Al novembre vam patir un problema surreal. Vam anar a Amposta a una fira de playmobils amb unes diorames molt xules. Vam anar en divendres perque era dificil anar el dissabte. Al cartell, deia l'horari i el fet de que hi hauria diversos punts de venda. Pos, resulta que el divendres només n'hi havia un punt de venda allì, però el més surreal és que els organitzadors no els deixaven vendre! Els havien dit que no podien vendre fins dissabte quan hauria arribat els altres venedors! Jo vaig insistir que els meus xiquets (i jo) haviem vingut expressament amb molta il·lusió i només voliem comprar 2 figures, ja que el dissabte no podriem tornar a venir. Però, no. Fins i tot el representant de l'organització aquella tarda se'ns va fotre, dient que "no passa res, home, demà pots baixar en un moment que tampoc és tan lluny Tortosa." (evidentment, baixar a Amposta, aparcar, comprar un playmobil, i tornar a pujar, seria una hora de temps + el gasolina;  que se sap aquell home en quant valoro jo una hora del meu temps?!). En fi, encara esperem resposta al mail que vam enviar a l'ajuntament queixant-nos.

3. Problema paregut ens va passar al Nadal Jove a Tortosa - el tipic lloc ple d'activitats per a que els xiquets puguen jugar un mati durant les vacances. Normalment no hi anem mai pero a la nostra filla li havia tocat una entrada gratis i com que el primer dia era diumenge (de 11 a 13.30, 17 a 20.00 segons la pagina web de l'ajuntament), i era un mati que no teniem res que fer, pos, a anar-hi. Deixem de jugar amb els veins, canviem de roba, agafem el cotxe i hi anem - allì ens diuen que no, el primer dia s'obrirà a la tarde només! Missatge enviat als regidor de Tortosa, també espera resposta!

Queixa 4: gent que monta un activitat, i obren un compte twitter o d'email o facebook pero despres no contesten les consultes! Per exemple, hem vist que hi ha una pista de gel a Lleida i hem enviat 2 missatges amb preguntes, però sense resposta.

Queixa 5: una botiga del nivell de Disney - no ens funcionava bé la pagina on-line per fer una comanda abans de nadal. Vam enviar 2 mails demanant ajud. Ens han contestat esta setmana, el 15 de gener!
En fi, que tenen en comú tot aixo (o museus que no tenen pagina web en anglès etc)? Que no cuiden el client.
.....
Looks over shoulder - checks Christmas is well and truly gone, festive spirit no more. Great, so we can go back to Moaning Mood. Here's a few local problems we have experienced recently, but which probably serve as examples for a universal problem - public bodies or private firms who don't look after their (potential) clients:
1. Last August, we were in Tortosa for the local festivities. A great time was had, but the punctuality was incredibly bad! Many activities started 30 or 40 minutes late!

2. In November we went to a toy (Playmobil) fair in a local town. There was supposed to be stalls selling Playmobil stuff but when we got there they told us, as only one seller had turned up the first day, they wouldn't let them start selling until the next day - so as not to be unfair to the other sellers! What?! I complained and said what I thought, and the organiser basically laughed at us and told us to come back the next day. Luckily I had the kids with me otherwise he'd probably be still trying to get a Playmobil octupus out of a part of his body where the sun doesn't shine. The kids did learn a few choice Catalan insults.
Wrote to the local council who were involved in the organisation and still waiting for a reply.

3. Similiar thing. A kids' activity was advertised as starting on the Sunday before Christmas, and running from 11.00 to 13.30 and 17.00 to 20.00. So we got ready and went the first morning only to be told that the first day they'd only open up in the afternoon!
Organised by Tortosa council, so I tweeted the councillor in charge .... still waiting for an answer.

4. Fed up with folk who set up an online contact scheme but don't bother answering. For example, we found out there was a temporary ice rink in a town in Catalonia and sent two messages asking for certain information. Still waiting for an answer.

5. Even King Disney fail here. Experiencing problems with their online shopping webpage before Christmas, we sent two mails asking for help. Got the answer this week - 15th January!
So, the common theme here is "the customer is always right" seems to be an old-fashioned concept for far too many people!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada