dimecres, 19 d’octubre del 2011

Foot tapper + Apache - The Shadows

Aquesta foto demostra moltes coses.


1. Que jo també he sigut adolescent! Qui no feia això de joven, copiar les tapes dels LPs quan feiem copies en cassette?


2. Que no era l'artista de la familia!


3. Que lo que deia l'altre dia, sempre he tingut uns gustos raros, eclectics, per no dir frikis - potser aquesta cinta és una copia que vaig fer al 79 (d'uns discs dels anys 50-60 que tenien mons pares). Els companys de classe ja estaven en el Clash o Bruce Springsteen, i jo revivint els anys 50!


4. Que la pirateria sempre ha exisitit, i la musica no ha mort encara.


5.Que els Shadows mai passen de moda, com verem amb el clip d'avui.


....


This photo reveals:


1. I was also a teenager! Hands up anybody who never copied LP covers onto their taped copies.
2. I was no artist!


3. I've always had unusual, eclectic, or downright weird, tastes in music. 1979, all the kids into Bruce Springsteen or the Clash and here I am copying my folks' 1950-60s Shadows' albums!


4. Bootlegging music is not new. And music has not died.


5. That the Shadows will always sound good. Check these out ...




3 comentaris:

  1. Jo dels meus pares havia escoltat Eddie Barclay y los Twisters i Ray Coniff entre altres. M'encantaven!

    ResponElimina
  2. 1. Et quedaven les tapes dels k7's de puta mare

    2. La piratería no hagués existit massivament si les multis no haguessen acabat ficant cd's que costaven en total 6e a quasi 40.

    3. Que fossis ecléctic es simptoma que podrás gaudir tota la vida de més música que la majoría que els que van como els burros d'antes en los ulls tapats.

    4.Q grandes The Shadows!!! (Jo els escoltava dels k7's de mun pare a la mateixa época que li vaig començar a sablejar els de The Kinks i Donovan, que van ser les meues primeres referéncies UK, potser en 11 o 12 anyets).

    ResponElimina
  3. Gracies Gaia per més pistes musicals - Ray Coniff em sona, pero Eddie barclay, no - investigant ....
    Roco, em quedava 2 punts pero no vaig repassar.
    6. Que no sempre comprava cassetes marca TDK o altres pijades, aquest era dels baratos i mira si ha durat anys, els meus xiquets ho posen cada dia ..
    7. Pos, aixo, quanta gent guarda tanta "basura" a casa? Hi ha una demanda d'altres membres de la casa per llançar els 400 cassetes ja que avui en dia serevixen de poc, pèro de moment encara els tinc amagats;)
    Pos, si, el robo dels CDs ha sigut increible - mes barats que un vinil pèr produir i els venien/venen al doble de preu :(

    ResponElimina