diumenge, 26 de juliol del 2009

Happiness - Goldfrapp

Igual que alguns grups han gravat bandes sonores per pel·lícules que no existeixen (exemple, U2 i Brian Eno), pos, prenc la llibertat de triar música que, si jo fos un DJ, ja serien les cançons d’algun estiu. Cançons d'estiu inexistents!

Avui i demà dos cançons que no m’han representat cap estiu real, però que tenen tots els números per formar la banda sonora d’un estiu ideal, però virtual, de moment. No sé si m’explico!

Happiness (Goldfrapp, Gregory) de Goldfrapp del LP Seventh Tree, 2008. Felicitat! Màgia pura!! (oco amb el vídeo, aixó no és una felicitat petita com ens diria el amic, Jesus Tibau, sinó una alegria a lo grande!!)



2 comentaris:

  1. del festival de Glastonbury de l'estiu passat, no la coneixia i em va cridar l'atenció, tot el festival és excel.lent

    ResponElimina
  2. Jo tampoc els coneixia abans d'aquest LP, m'agrada moltissim.
    A vore si algun canal de la tele ens emet el festival de Glastonbury d'este any (que va ser al principi del mes). Si ho aconseguim, us avisarem.

    ResponElimina