dijous, 30 de juliol del 2009

Take Me Home Country Roads - Olivia Newton-John

Molts anglesos, com que no tenim el Mediterrani a la vora, pos, passem hores en cotxe a l’estiu buscant la costa, la platja, i algo de bon temps. Jo de petit recordo anar a molts indrets, sud, est, oest, primer en tendes de acampar o caravanes, després en Bed & Breakfast, i quan l’economia de la família millorava, hotels, i per fi quan ja ens ho podríem permetre, el viatge cap a la terra promesa – Salou!

De totes les vacances, tan les barats com les exòtiques, tinc bons records però del que més me’n recordo son les hores i hores de cotxe que vam tragar. I del cotxe, les cintes i cintes de Country and Western de la meva mare!
M’és difícil imaginar un estiu ara sense cançons com Take Me Home Country Roads (Denver, Danoff, Nivert), un èxit per John Denver al 1971, però tinc la versió de Olivia Newton John del 1973 dins del meu cap per a sempre.

1 comentari: